דף הבית » כנסים וייעוץ למתווכים
בתחילת הדרך בעולם התיווך לימדו אותנו שצריך להתקשר למוכרים, גם כאלה שרשמו מפורשות במודעה "לא למתווכים!", לחתור לפגישה ולגייס את הנכס שלהם בבלעדיות כמעט בכל מחיר, זאת כדי שיהיה לך מה להציע לקונים פוטנציאליים וגם שיראו שיש לך עסק "עובד" עם נכסים למכירה ופרסומים בלוחות נדל"ן.
אם אתה לא מצליח לגייס נכסים בבלעדיות, להחתים מוכרים על דמי תיווך או לסגור עסקאות כנראה שמשהו חסר אצלך בעיני הלקוחות שלך. לדוגמא, אם אתה אומר למוכר שיש לך הצעה מעולה עבור הבית שלו מקונה רציני ב-2 מיליון שקלים למשל, מדוע שיאמין לך. או אם אתה אומר לו שאתה תביא לו את העסקה הטובה ביותר, מדוע שייתן לך לטפל בנכס שלו בבלעדיות. ככל הנראה טרם בנית איתו "מערכת יחסים" כזו שכשאתה ממליץ לו לעשות משהו הוא ישקול זאת ברצינות וילך אחריך.
יש לבנות עם הלקוח TRUST אישי ומקצועי!
בעידן הדיגיטלי ניתן לבנות את האוטוריטה שלך יחסית בקלות בעזרת שיווק בדיגיטל ו"משפכים שיווקיים". לאחרונה כתבתי מדריך שבו אני מראה איך עושים את זה בעזרת 3 שלבים פשוטים. אם תיישם זאת בצורה נכונה, תגלה עניין וסקרנות רבה אצל מוכרים, וזה מה שיכול לקרות לך איתם בין היתר:
1. ירצו לעבוד איתך
2. יתנו לך בלעדיות
3. יחתמו לך על עמלה
4. יתגאו לספר שמתווך רציני מטפל בהם
5. המתווך הזה יכול להיות אתה!
רוצה לדעת את השיטה איך לגרום למוכרים לבחור דווקא בך בעידן הדיגיטלי?
אני מזמין אותך להוריד מדריך מיוחד למתווכי נדל"ן לבניית אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל שתהפוך אותך לאוטוריטה ומוביל דיעה ותעזור לך לגייס נכסים ולסגור יותר עסקאות ב-3 שלבים פשוטים!
האתר נבנה ע"י קידום פלוס – בניית אתרים | קידום אורגני מקצועי בגוגל – הקידום שלי
האתר נבנה ע"י קידום פלוס – בניית אתרים
קידום אורגני מקצועי בגוגל – הקידום שלי
WhatsApp us