דף הבית » פרק ד – פרסום בפייסבוק וקהלי יעד
את מי לא תזמינו לדף העסקי שלכם, מדוע חשוב לפרסם את העסק שלכם גם בחשבון הפרטי, איך עושים אופטימיזציה בסיסית של מודעות בפייסבוק,
איך להגיע בפייסבוק ללקוחות שלכם שנמצאים בתוכנת התיווך, מה נחשב קהל "חם" ומדוע קהל "שמור" בפייסבוק נחשב לקהל קר, ואיך יכול לעזור לכם קהל "דומה" בפייסבוק.
האתר נבנה ע"י קידום פלוס – בניית אתרים | קידום אורגני מקצועי בגוגל – הקידום שלי
האתר נבנה ע"י קידום פלוס – בניית אתרים
קידום אורגני מקצועי בגוגל – הקידום שלי
WhatsApp us