צעד 3#
שיווק ברשימות תפוצה
מערכת דיוור הינה תוכנה המאפשרת לשלוח ללידים ולקוחות פוטנציאליים שלכם, סדרת מסרים במייל משולב סמס באופן אוטומטי ובתזמון שקבעתם מראש, למשל, במרווחים של מספר ימים אחד מהשני, זאת במטרה לשמור איתם על קשר ולתת להם תוכן בעל ערך הקשור לתחום העניין שלהם.
כגודל רשימת התפוצה כגודל ההכנסה שלכם.
כדי להגדיל רשימת התפוצה וכמות הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, חשוב לעשות "משפכים שיווקיים".
יש להכין "מוצר מבוא" חינמי ללקוח כגון מדריך נדל"ן על אזור ההתמחות שלכם או סדרת סרטונים שמעניינים את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.
את מוצר המבוא תפרסמו ברשתות חברתיות, לדוגמא בפייסבוק, בפרסומים רגילים וגם בקמפיינים ממומנים, כאשר לחיצה על המודעה תעביר את הגולש לדף נחיתה שבו תציעו לו את המתנה שלכם.
ברגע שהוא יזין את הפרטים שלו בטופס, המתנה תישלח לו למייל, והוא ייכנס אוטומטית לרשימת התפוצה שלכם.
אחרי שהוא נכנס לרשימת התפוצה שלכם חשוב לשלוח לו סדרת מיילים מתוזמנת מראש במרווחים קבועים ולהמשיך לתת לו ערך ממשי, אחרת הוא יסיר את עצמו מהתפוצה.
בסיום כל מייל תזמינו אותו לשאול או להתייעץ אתכם לגבי קנייה או מכירה של נכס ללא עלות.
כל עוד אתם מסקרנים ומייצרים ערך רשימת התפוצה שלכם תגדל ויותר אנשים ירצו להתייעץ אתכם לגבי קנייה או מכירה של הנכס שלהם ומשם הדרך לעסקה קצרה.
חשוב "לתחזק" את רשימת התפוצה ולעשות שיווק בדיגיטל בצורה עקבית ושיטתית בנוסף לפגישות פיזיות עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים.
תצליחו, טל
יועץ עסקאות נדל"ן ומשכנתאות, בעלים משרד התיווך "היהלום הייטק בנדל"ן" – מומחים לניהול תהליכי מכירת נדל"ן יד 2 ושיווק פרויקטים במזרח ודרום תל אביב מ-2009. ניסיון רב בסגירת עסקאות נדל"ן מורכבות – מוש"ע, חברות משכנות, רמ"י, ירושות. טל כותב מאמרים מקצועיים, מפתח קורסים דיגיטליים, מאמן ומרצה למתווכים בנושאי מיתוג ובניית אוטוריטה מקצועית בעזרת אסטרטגיה שיווקית בדיגיטל. זכיין רי/מקס לשעבר.
לפניכן עבד בחברות הייטק וסטארט-אפים. מהנדס B.Sc במתמטיקה ומדעי המחשב, ותואר שני במנהל עסקים בהצטיינות. מגשר מוסמך. נשוי ואב ל-3. תחביב אייקידו.
האתר נבנה ע"י קידום פלוס – בניית אתרים | קידום אורגני מקצועי בגוגל – הקידום שלי
האתר נבנה ע"י קידום פלוס – בניית אתרים
קידום אורגני מקצועי בגוגל – הקידום שלי
WhatsApp us